فروش سیم و کابل سیمکو ، مغان و ابهر در لاله زار

سیم و کابل سیمکو

شرکت نیروکابل با فروش شرکت سیم و کابل سیمکو  لاله زار ، فعالیت خود را در زمینه فروش کابل سیمکو در لاله زار از سال ۱۳۹۷ اغاز کرده و از سال ۱۳۹۸ به عنوان عاملیت فروش کابل شرکت خراسان افشارنژاد در لاله زار ، در زمینه تامین انواع كابل از قبيل كابل برق فشار ضعيف و فشار متوسط خراسان ، كابل هاي ابزاردقيق و كنترل ابهر و کابل کواکسیال مخابراتي ، با ساختار هاي آرموردار و بدون آرمور و يا سرب دار ، فعالیت میکند.

نمایندگی سیمکو در لاله زار
سیم و کابل ابهر

سیم و کابل ابهر

سیم و کابل ابهر

نیرو کابل عاملیت فروش سیم و کابل سیم و کابل ابهر در لاله زار

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل سیمکو

سیم و کابل سیمکو

نیرو کابل ارائه دهنده انواع محصولات سیم و کابل سیمکو در لاله زار

سیم و کابل مغان

سیم و کابل مغان

سیم و کابل مغان

نیرو کابل عاملیت فروش سیم و کابل مغان در لاله زار

فروش محصولات کابل سیمکو نمایندگی لاله زار نیروکابل

 نیروکابل با اخذ عاملیت فروش شرکت مغان و حضور فعال در بازار سیم و کابل کشور ، با حذف واسطه ها در فرآیند فروش محصولات سیم و کابل ، قادر به ارایه مناسب ترین قیمت و تحویل سریع اقلام درخواستی به مشتریان می باشد.

همکاری با شرکت های مهم در صنعت نفت و گاز ، صنایع معدنی ، پتروشیمی و نیروگاه ها و .. از افتخارات تامین کابل به عنوان عاملیت شرکت های معتبر کابل سازی می باشد. این مهم پس از اخذ عاملیت فروش شرکت سیم و کابل سیمکو و حضور در vendor list شرکت های مهم صنعتی بیش از پیش محقق شده است.

عاملیت فروش محصولات کابل ابهر در نمایندگی لاله زار

نیروکابل همچنین با فروش عمده محصولات شرکت ابهر و کابل خراسان افشارنژاد ، قادر به ارایه پایین ترین قیمت و تحویل سریع انواع سیم و کابل با برند های مطرح و روز بازار با ارسال سریع به تمام نقاط کشور برای مشتریان گرامی می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از قیمت روز سیم کابل سیمکو ، کابل مغان ، سیم خراسان افشارنژاد و همچنین سیم و کابل ابهر با مشاورین ما در نمایندگی لاله زار نیروکابل تماس حاصل فرمایید.

تماس با نمایندگی نیرو کابل

لطفا جهت دریافت آخرین لیست قیمت کابل سیمکو با مشاورین ما در نمایندگی کابل سیمکو لاله زار تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن های دفتر مرکزی نیروکابل در تهران: 88526551 – 88526423

شماره تلفن های نمایندگی نیرو کابل در لاله زار:33903123 –33903110