فروش سیم کابل در نمایندگی لاله زار نیرو کابل

لطفا جهت مشاوره و فروش سیم و کابل و یا اطلاع از آخرین لیست قیمت سیم و کابل در لاله زار با مشاوران در نمایندگی لاله زار نیروکابل تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما در فروشگاه محصولات سیم و کابل مغان ، ابهر ، سیم خراسان افشارنژاد ، در لاله زار آماده پاسخوگی و ارائه مشاوره در زمینه خرید سیم و کابل در لاله زار هستند.

راه های تماس با شعب نیروکابل در تهران

افتخار ما خدمت راسنی به مشتریان میباشد

دفتر مرکزی نیرو کابل

نمایندگی لاله زار

در صورت نیاز به ثبت سفارش سیم و کابل ، اطلاع از آخرین قیمت روز سیم و کابل ، دریافت پیش فاکتور و همچنین پیگیری سفارشات خود و ارسال محصولات خود لطفا با همکاران ما در فروشگاه لاله زار نیروکابل تماس حاصل بفرمایید.

تلفن

02133903123

فکس

02133903123

تلفن

02133903123

آدرس

تهران ، لاله زار جنوبی، پاساژ تجاری بوشهری، طبقه همکف، شماره ۶۱

دفتر مرکزی نیرو کابل

دفتر تهران نیروکابل

جهت تماس با دفتر مرکزی جهت مشاوره و خرید تجهیزات ابزاردقیق ، تامین تجهیزات صنعتی و یا اطلاع از آخرین لیست قیمت و همچنین نیاز به خدمت بازرگانی  با مشاوران در دفتر مرکزی نیروکابل در تهران تماس حاصل فرمایید.

تلفن

02188526423

فکس

۰۲۱۸۸۵۲۶۴۲۲

آدرس

تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان کاووسی فر ، کوچه نکیسا ، شماره 33 واحد 6

دریافت مشاوره رایگان خرید خرید فروش سیم کابل

مشاوره خرید فروش سیم کابل در لاله زار

لطفا جهت مشاوره و خرید فروش سیم و کابل از سایر کارخانه های معتبر کابلسازی و یا اطلاع از آخرین لیست قیمت انواع سیم و کابل در لاله زار با مشاوران نیروکابل تماس حاصل فرمایید.

مشاورین ما در فروشگاه محصولات سیم و کابل کارخانجات معتبر کابل سازی ایران در لاله زار آماده پاسخوگی و ارائه مشاوره در تامین تجهیزات کارخانجات صنعتی و فروش انواع سیم وکابل آماده خدمت راسانی به مشتریان گرامی میباشد.