مشتریان سیم و کابل نیروکابل

بعضی از مشتریان ما شرکتهای عظیم و برخی دیگر شرکتهای در حال رشد هستند. ما به دلیل ساختار شرکت خود قادریم با هر طیفی از مشتریان کار کنیم. هیچ مقام، بخش یا تشریفات هزینه‌زایی نمی‌تواند باعث شود که ما بین مشتریان خود تفاوت قائل شویم، چرا که آنها مهمترین نقش را در بازار خود ایفا می‌کنند و وظیفه ما کمک به آن‌ها در مسیر رشد و پیشرفت کسب و کارشان است. با این رویکرد، حاصل سال‌ها تجربه و دانش ما همکاری با برندهای مطرح ایرانی و جهانی زیادی است که برخی از آنان به شرح زیر است:

 

شرکت نیروکابل در عرصه مشاوره و فروش سیم و کابل فعالیت می نماید. “کیفیت در پرتو نوآوری و خلاقیت”، شعار و خط مشی اصلی شرکت تولید سیم و کابل سیمکا می باشد. شرکت سیمکا به عنوان “شرکت دانش بنیان” دارای اختراع ثبت شده “سیم مقاوم در برابر آتش، ضد موریانه و ضد جویدگی” می باشد که آن را به تولید انبوه رسانده است. تمامی محصولات شرکت سیم و کابل سیمکا بر اساس “استانداردهای روز ایران و جهان” تولید و به بازار عرضه می گردد و مفتخریم به اطلاع شما برسانیم که مجری پروژه های بزرگ ملی و بین المللی در عرصه سیم و کابل هستیم…

مشتریان نیروکابل سیم و کابل مغان

تضمین کیفیت

قیمت و کیفیت مهمترین فاکتور در معامله سیم و کابل می باشد. نیرو کابل با توجه به داشتن نمایندگی فروش چندین کارخانه معتبر سیم و کابل در لاله زار با سابقه طولانی و درخشان، همواره ارائه دهنده بهترین قیمت فروش سیم و کابل در لاله زار به مشتریان خود می باشد.

 

مشاوره خرید کابل

نیرو کابل توجه به اهميت مشاوره کاربردي در فروش کابل در پروژه ها جهت برآورده ساختن نياز بازار داخلي و به اميد تسريع در اجراي طرحهاي صنعتي کشور در بخش تامين و فروش سیم و کابل  با بهره گيري از متخصصين  مجرب پاسخگوي نياز صنايع مي باشد.

 

ارایه فاکتور رسمی

تمامی سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ در خریدهایشان حتماً نیازمند دریافت فاکتور رسمی می باشند. بازرگانی نیرو کابل با شفافیت کامل در معاملات خود ارائه دهنده فاکتور رسمی دارای ارزش افزوده و مدارک مرتبط برای فروش سیم و کابل می باشد.

 

 

قیمت رقابتی

شرکت نیرو کابل به عنوان نماینده فروش سیم و کابل از کارخانه کابل سازی ،  محصولات سیم و کابل به صورت فروش عمده و زیر لیست قیمت کارخانه از طریق همکاری با کارخانجات معتبر کابل سازی در ایران را به مشتریان خود عرضه میکتد.